30.11.2017

LEDVANCE breidt haar assortiment uit met de derde reeks kant-en-klare LED-armaturen voor professionele gebruikers, waaronder extreem platte uitvoeringen voor wanden en plafonds. De Downlight Slim-familie is vooral bedoeld voor smalle ruimtes zoals verlaagde plafonds. Het biedt een eenvoudige en flexibele installatie en uitstekende energie-efficiëntie. Dat geldt ook voor het compacte en bijzonder robuuste Surface Compact IK10-armatuur voor opbouwmontage, ideaal voor drukbezochte trappenhuizen en openbare gebouwen. De armaturen voeren de merknaam LEDVANCE.

Breed inzetbaar - de nieuwe LED lampen range van LEDVANCE

13.10.2017

LEDVANCE gaat het nieuwe verlichtingsseizoen in onder het motto "Full glass, full quality".

En niet zonder goede reden. Een blik op de verschillende productfamilies laat zien dat glas een van de belangrijkste ontwerptrends is. Daarnaast heeft LEDVANCE het portfolio van LED lampen uitgebreid met de focus op extra functies. Zo hebben PARATHOM®+ lampen een geïntegreerde bewegingssensor met een groot bereik om de veiligheid van gebruikers te vergroten en automatische uitschakeling om energie te besparen.

Aantrekkelijke armaturen voor binnen en buiten van het merk OSRAM

18.07.2017

LED oplossingen zijn de volgende grote trend, niet alleen wat betreft lampen, maar vooral ook wat betreft armaturen. Een laag energieverbruik en daardoor een lagere CO2-uitstoot, een lange levensduur en een aantrekkelijk design overtuigen een groeiend aantal consumenten. Na een fase van vooral functionele modellen zal LEDVANCE zich met zijn armaturen van het merk OSRAM de komende tijd nog sterker richten op de designsector om deze trend verder te stabiliseren.

Te zien in de nieuwe Showroom the Molsheim, Frankrijk

23.05.2017

LEDVANCE, een van de wereldwijde marktleiders in innovatieve verlichtingstechnieken, opent een nieuwe showroom te Molsheim, in de Franse Elzas. Op een oppervlakte van 500 m² wordt alle knowhow van het merk gepresenteerd voor klanten uit heel Europa. Hier is het volledige productaanbod van LEDVANCE te zien: van LED tot traditionele technologie, van LED armaturen tot intelligente en connected oplossingen.

Chinees consortium voltooit overname Ledvance

03.03.2017

- Afsluiten van transactie volgt op verkrijgen van alle wettelijke goedkeuringen

- LEDVANCE en MLS focussen op synergie

Met ingang van 03 maart 2017 is de succesvolle verkoop van LEDVANCE door OSRAM aan het Chinese investeringsconsortium, bestaande uit de strategische investeerder IDG Capital, de LED verpakkingsfabrikant MLS CO., LTD. (MLS) en Yiwu State-Owned Assets Operation Center (Yiwu) een feit. De overname heeft economisch effect per 01 maart 2017 en volgt op het verkrijgen van alle benodigde goedkeuringen door de relevante autoriteiten.

LEDVANCE: Lancering van een energiebesparende winnaar

01.02.2017

Innovatieve highlight: de lancering van de SubstiTUBE Connected - de LED vervanger voor de T8 buis die tot 90% bespaart op elektriciteit. Ook nieuw is de T5 LED vervanger.

LEDVANCE, de volle dochteronderneming van OSRAM, brengt deze maand het vlaggenschip van de huidige SubstiTUBE portfolio op de markt, de SubstiTUBE T8 Connected. Deze vervanger zorgt voor een besparing op de energiekosten tot 90% ten opzichte van toepassingen met traditionele T8 fluorescentielampen. Ook nieuw in de SubstiTUBE range is de LED vervanger voor T5 buizen, uitgevoerd in glas.