Persbericht -

Test Aankoop beoordeelt OSRAM PARATHOM PAR16 van LEDVANCE als “Beste van de Test”

Beste van de Test

De OSRAM PARATHOM PAR16 LED spot van LEDVANCE is beoordeeld als “Beste van de Test” door Test Aankoop in België. Test Aankoop is een onafhankelijke consumentenorganisatie die vergelijkende tests uitvoert van producten en diensten. In de categorie LED spots zijn dit jaar zeven LED spots van verschillende merken onderzocht en getest op onder andere kleurweergave, efficiëntie, betrouwbaarheid lichtopbrengst en prijs. Daarbij kwam de OSRAM PARATHOM PAR16 van LEDVANCE als beste LED spot uit de test. In totaal heeft de PARATHOM PAR16 een eindscore 84 punten (van max. 100) bereikt.

De OSRAM PARATHOM PAR16 LED spot is volledig van glas gemaakt. Het ontwerp, de afmetingen en de lichtstroom zijn vergelijkbaar met die van een gloei- of halogeenlamp.

Meer informatie over de PARATHOM PAR16 vindt u hier .

AFBEELDINGEN DOWNLOADEN

asset-811063_661697_PAR16_50_120_2016