Persbericht -

LEDVANCE breidt assortiment kantoorverlichting uit met de 3de generatie van de Panel Performance serie

Gereedschapsloze installatie, lage flikkering en een hoog rendement behoren tot de verbeteringen.

Panel Performance

De nieuwste generatie LEDVANCE Panel Performance armaturen voor kantoren, conferentieruimten, receptieruimten, gangen en liften is nu nog eenvoudiger te installeren. Dankzij de bijgeleverde Connectorbox met 3- of 5-polige drukknopklem met doorvoerbedradingsoptie is er geen gereedschap nodig voor een gemakkelijke en snelle installatie.

De panelarmaturen bieden nu ook meer lichtcomfort dankzij de lage flikkering en hoge kleurconsistentie (SDCM 3) en een verbeterde IP40-beschermingsgraad aan de kamerzijde. Verdere voordelen zijn een lange levensduur (L80/B10) tot 60.000 uur en een hoge systeemefficiëntie tot 120 lm/W.

De nieuwe armaturen zijn verkrijgbaar in twee verschillende afmetingen (600x600 & 1200x300 mm), twee kleurtemperaturen (3000K/4000K) en in CRI >80 en CRI >90 versies.

Installateurs kunnen ook kiezen tussen de niet-verblindende UGR <19 versies en de standaard aan/uit- of DALI-versies voor slim lichtmanagement, zoals bewaking van het stroomverbruik en onderhoud op afstand. In combinatie met de LEDVANCE Emergency Conversion Box ondersteunen de armaturen ook noodverlichtingsfuncties. De Panel Performance armaturen worden geleverd met vijf jaar garantie, een veiligheidskabel voor het armatuur, veiligheidsklemmen en een externe driver.

Een reeks extra beschikbare accessoires maakt verschillende montageopties mogelijk, van inbouw- en opbouwarmaturen tot pendelarmaturen.

Meer informatie vindt u hier .

AFBEELDINGEN DOWNLOADEN

LEDVANCE_Office_Panel_A3