LEDVANCE UV-C desinfectiebox: tegen virussen en bacteriën

Met de nieuwe LEDVANCE UV-C desinfectiebox kunnen talrijke alledaagse voorwerpen snel en veilig worden gedesinfecteerd - zonder chemicaliën en giftige stoffen. De UV-C desinfectiebox maakt gebruik van de sterke steriliserende werking van UV-C licht in het golflengtegebied tussen 200 en 280 nanometer.

LEDVANCE UV-C desinfectiebox

De bediening is zeer eenvoudig: plaats het object in de doos en sluit de doos. Stel de desinfectietijd in - zes minuten voor gladde oppervlakken (bijv. mobiele telefoons, kantoormateriaal), negen minuten voor gestructureerde oppervlakken (bijv. mondmaskers) - en wacht op de juiste tijd. Dat is alles! Als de UV-C box wordt geopend tijdens dit proces, wordt deze automatisch uitgeschakeld om de gebruiker te beschermen. Van UV-C licht is bekend dat het de DNA-structuur van een groot aantal virussen, bacteriën en andere ziekteverwekkers vernietigt, waardoor ze zich niet kunnen verspreiden. Het bestraalde object is niet beschadigd of verkleurd en het proces laat geen resten achter. LEDVANCE geeft drie jaar garantie op de UV-C desinfectiebox.

De LEDVANCE UV-C desinfectiebox is handig en praktisch vormgegeven. Het is antislip en heeft een stabiele, afwasbare behuizing. Bovendien kan het overal worden gebruikt - of het nu thuis, op kantoor of op reis is. De draagbare box haalt zijn energie uit een sterke, oplaadbare batterij. Om de batterij op te laden is een USB-kabel nodig, die bij de levering is inbegrepen. Met één acculading kunnen tot 25 reinigingscycli van elk zes minuten of tot 16 reinigingscycli van elk negen minuten worden uitgevoerd. Vier LED-diodes verlichten de binnenkant van de doos gelijkmatig en krachtig.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=WFzcsug1Vno

Meer informatie vindt u hier .

AFBEELDINGEN DOWNLOADEN

4058075515994_ProdImgComboShot_LUM_FC_UVC-BOX_5V_1A_TypC_USB_MiPRC