Persbericht - Zakelijke pers

Nieuwe LED lampen van LEDVANCE voor straatverlichting

Familie van LED vervangers voor HID lampen besparen bijna 80% energie

Met de nieuwste generatie van de OSRAM HQL LED PRO familie biedt LEDVANCE de ideale LED vervanging voor HID lampen die worden gebruikt voor straat- en gebiedsverlichting, voetgangerszones of parken.

Nieuwe LED lampen van LEDVANCE

Deze nieuwe lampen combineren een hogere lichtkwaliteit met lagere bedrijfskosten en maken een energiebesparing tot 79% mogelijk in vergelijking met conventionele HQL-lampen. Dankzij hun lange levensduur zijn ook de onderhoudskosten laag. De 2.000, 3.000 en 4.000 lumen versies hebben ook een nieuw ontwerp dat nu meer lijkt op de traditionele HQL-lampen met een glazen kap en zijn ideaal voor gebruik in historische en architecturale armaturen. De nieuwe lampenfamilie heeft een IP65-beschermingsklasse, heeft geen opwarmtijd nodig en biedt daarom direct 100% licht. De HQL LED PRO-lampen zijn verkrijgbaar in vijf verschillende lumenversies (2.000, 3.000, 4.000, 6.000 en 13.000 lm). Ze bieden een kleurtemperatuur van 2.700 of 4.000K en een uitstralingshoek van 360°.

Meer informatie vindt u hier .

AFBEELDINGEN DOWNLOADEN