PARATHOM PRO PAR16: Betere prestaties voor professionals!

De vernieuwde OSRAM PARATHOM PRO PAR16 lamp van LEDVANCE is een professioneel dimbaar LED alternatief voor 230V halogeenlampen tot 80 Watt (545 Lumen) voor veeleisende toepassingen. Een hoogwaardige spotlamp die in vele opzichten nagenoeg de sterkste is: een zeer hoge kleurweergave (CRI: ≥ 97), een lange levensduur van 40.000 uur en een zeer hoge kleurconsistentie: ≤ 3 SDCM.

PARATHOM PRO PAR16

De OSRAM PARATHOM PRO PAR16 is een eenvoudige vervanging van halogeenlampen dankzij compact full-glass ontwerp met enkele optiek. Beschikbaar in de kleurtemperaturen 2700K, 3000K en 4000K, en in vermogens ter vervanging van 35W, 50W of 80W 230V GU10 halogeenlampen. Dankzij de lange levensduur is deze lamp ideaal voor in hotels, restaurants en residentiële toepassingen waar langdurig gebruik vereist is. De perfecte lamp daarom voor applicaties van deze soort. De OSRAM PARATHOM PRO is in zijn vormgeving en specificaties uniek in zijn soort. De nieuwe generatie brengt een 80W versie zonder aanvullend koelelement. OSRAM PARATHOM PRO heeft een SDCM van slechts 3. Deze SDCM waarde staat voor de onderlinge kleurafwijkingen tussen lampen. Hoe hoger dit getal, des te groter de kleurverschillen tussen dezelfde soort lampen in eenzelfde toepassing.

De zeer hoge CRI waarde ≥ 97 laat de natuurlijke echtheid van de kleuren beter tot zijn recht komen. Denk daarbij aan toepassingen in kledingwinkels, galerieën, juweliers en groente- en fruitwinkels waar dit aspect van belang is. Dankzij de beter op elkaar afgestemde elektronische componenten en de robuustere technologie is de PRO serie de juiste lamp voor veeleisende toepassingen, bijvoorbeeld langdurig gebruik en veel schakelingen. De lamp daardoor ook ideaal voor gebruik in gesloten armaturen. LEDVANCE biedt een garantie van 5 jaar.

AFBEELDINGEN DOWNLOADEN

GettyImages-932389780