Voor de ideale werk-lichtbalans: functionele kantoorverlichting van LEDVANCE

Slimme verlichtingsoplossingen op maat voor kantoren, vergaderzalen en receptieruimten zorgen voor een grotere energie-efficiëntie en een beter comfort.

De nieuwe Downlight UGR19 armaturen bieden een hoog visueel comfort in kantoren met hun zeer goede anti-verblindingseigenschappen (UGR<19), terwijl ze een energiebesparing tot 60 procent bieden in vergelijking met armaturen met conventionele CFL-lampen.
Foto: LEDVANCE

Moderne kantoorverlichting moet meer doen dan alleen werkplekken verlichten. Het moet een sfeer creëren waarin medewerkers zich prettig voelen en zich volledig kunnen concentreren op de betreffende taak. Het brede aanbod aan kantoorarmaturen, waaronder de productfamilies Panel, Linear en Downlight, sluit perfect aan bij deze eisen en is geschikt voor alle mogelijke kantoorruimtetypes. Hun hoge comfortniveau vermindert de belasting van de ogen en vergemakkelijkt de concentratie, terwijl de energie-efficiëntie, de eenvoudige installatie en de lage onderhoudsvereisten bijdragen tot een bijzonder zuinig gebruik.

LEDVANCE introduceert Downlight UGR<19 Performance Class

De nieuwe LEDVANCE Downlight UGR19 Performance Class (PFM) armaturen bieden een hoog visueel comfort in kantoren met hun zeer goede anti-verblindingseigenschappen (UGR<19), terwijl ze een energiebesparing tot 60 procent bieden in vergelijking met armaturen die gebruik maken van conventionele CFL-lampen. De aluminium behuizing van de Downlight UGR19 verbetert het thermisch management, en dankzij de IP54-classificatie kan het armatuur ook worden gebruikt in speciale toepassingen zoals de overdekte entreegebieden van kantoorgebouwen. Installateurs profiteren van een eenvoudige installatie met een gereedschapsloze 3- of 5-polige Connectorbox.

De serie is verkrijgbaar in 3.000K en 4.000K, 2 lumenstromen, On/off en DALI versies. LEDVANCE geeft een garantie tot 5 jaar.