LEDVANCE plant innovatievuurwerk op Light + Building 2022

In 2022 zal LEDVANCE nieuwe producten presenteren op 's werelds toonaangevende vakbeurs voor verlichting en gebouwtechnologie, Light + Building. Op stand A.10 in de Frankfurt Festhalle vinden bezoekers van 13 tot en met 18 maart 2022 vele innovaties uit de meest uiteenlopende verlichtingsgebieden.

LEDVANCE zal op Light+Building in maart 2022 innovaties tonen op het gebied van verlichting voor kantoren, buitenruimtes, industriële en residentiële toepassingen.

LEDVANCE zal tal van highlights presenteren: daartoe behoren met name intelligente verlichtingsoplossingen, zoals de verdere ontwikkeling van het BIOLUX Human Centric Lighting systeem of het gebruiksvriendelijke lichtmanagementsysteem VIVARES, dat LEDVANCE in de zomer van 2021 heeft gelanceerd. Ook voor buitenruimten - of het nu gaat om straten, parkeerterreinen of sportvoorzieningen - staan tal van interessante nieuwe producten in de coulissen te wachten.

LEDVANCE zal aanwezig zijn op de komende Light + Building, mede dankzij de feedback van klanten. “Wij zijn ons ervan bewust dat deze beurs onder gewijzigde omstandigheden zal plaatsvinden. Vele klanten hebben ons echter bevestigd dat geen enkel zuiver digitaal formaat, hoe geweldig ook, het persoonlijke contact en de productervaring op de beurs kan vervangen.", benadrukt Dr. Oliver Vogler, Managing Director Europe West bij LEDVANCE. "We kijken daarom nu al uit naar Light + Building 2022, de intensieve uitwisseling met onze bezoekers en de presentatie van vele spannende hoogtepunten."

Afbeeldingen Downloads

Foto: LEDVANCE