Het nieuwe multitalent met hoge prestaties: LEDVANCE LOW BAY FLEX

De nieuwe installatievriendelijke LEDVANCE LOW BAY FLEX armaturenserie
kenmerkt zich door diverse montagemogelijkheden, hoge prestaties en een eenvoudige installatie. Het systeem is ontwikkeld voor magazijnen, hallen en supermarkten met een plafondhoogte van 4 tot 10 meter, als alternatief voor
conventionele T8 of T5 systemen.
LEDVANCE LOW BAY FLEX: speciaal ontwikkeld voor hallen met een plafondhoogte tussen 4 en  10 meter.
LEDVANCE LOW BAY FLEX: speciaal ontwikkeld voor hallen met een plafondhoogte tussen 4 en 10 meter. Foto: LEDVANCE
LEDVANCE LOW BAY FLEX kenmerkt zich door een hoge lichtopbrengst tot 160 lm/W, een lange levensduur van 100.000 uur (L80/B50), een lichtstroom tot 16.800 lumen en een gemakkelijke toegang tot elektrische aansluitklemmen en tot de behuizing binnenin, dankzij eindkappen met open/dicht mechanisme zonder gereedschap. Het systeem is voorzien van een volledige doorvoerbedradingsfunctie voor aan/uit (5-polig) en voor DALI (7-polig).
De behuizing is van staal, mat afgewerkt in wit en de diffusor is vervaardigd van robuust PMMA (IK08). Er zijn diverse versies beschikbaar: 42W / 6.300 lumen (in 90°, 120°), 73W / 11.135 lumen (in 90°, 120°) en 105W / 16.800 lumen (in 60°, 90°, 120°).
Als accessoire is een ophangmontageset beschikbaar met een verstelbare draadlengte tot 5 m. LEDVANCE LOW BAY FLEX heeft een garantie van 5 jaar.