Multifunctioneel en comfortabel licht voor kantoren: LEDVANCE PANEL COMFORT 600

Het zeer veelzijdige LEDVANCE PANEL COMFORT 600 armatuur kenmerkt zich door een hoge mate van flexibiliteit voor de installateur tijdens de montage, dankzij de geïntegreerde CCT/lumen schakelaar op de driver voor de juiste keuze van kleurtemperatuur en lumenstroom. Tel daarbij op de uitstekende kleurweergave CRI90 voor een goede kleurindruk en de lage verblinding UGR19. Deze serie draagt bij aan ondersteuning van het menselijk welzijn in kantoren.
LEDVANCE PANEL COMFORT 600
LEDVANCE PANEL COMFORT 600 kenmerkt zich door een CRI>90, UGR19, en instelbare mogelijkheden met betrekking tot lichtstroom en kleurtemperatuur. Foto: LEDVANCE
LEDVANCE PANEL COMFORT heeft een lichtopbrengst tot 122 lm/W en maximaal 4200 lumen voor hoge energie-efficiëntie-eisen. De dip-switches op de driver maken de kleurtemperatuur instelbaar tussen 3000K en 4000K, en de lichtstroom tussen 3600 of 4200 lumen. Montage gaat gemakkelijk en gereedschapsloos met de 5-polige connectorbox. De DALI versie beschikt uitsluitend over een CCT schakelaar om de gewenste kleurtemperatuur te selecteren tijdens de installatie. De DALI versie is ook geschikt voor integratie in het LEDVANCE Vivares DALI lichtmanagementsysteem. De levensduur van deze range is 60.000 uur (L80/B10). LEDVANCE PANEL COMFORT heeft een garantie van 5 jaar.