Nieuwe generatie High Bay armaturen van LEDVANCE

Voor heldere, effectieve verlichting van grote hallen, biedt LEDVANCE de High Bay armaturenrange, met een uitstekend lichtrendement en energie-efficiëntie alsook goede antiverblindingseigenschappen voor optimale verlichting. LEDVANCE introduceert de nieuwe generatie: High Bay Gen 4.

LEDVANCE High Bay Gen 4

De nieuwe generatie LEDVANCE High Bay Performance armaturen zijn efficiënte vervangers voor 250W/400W HID highbay armaturen en realiseren een energiebesparing tot 60% vergeleken met armaturen op basis van traditionele verlichtingstechnologie. Krachtige armaturen met een verbeterde lichtopbrengst tot 150 lm/W en een lichtstroom tot 30.000 lumen. In vergelijking met vorige generaties, is ook de UGR verbeterd: tot UGR ≤ 22 in combinatie met reflector of refractor. Ook nieuw in deze generatie is de sensorversie met corridorfunctie. Met de afstandsbediening, die als separaat accessoire beschikbaar is, zijn geavanceerde instellingen mogelijk.

LEDVANCE High Bay Gen 4 voor veeleisende toepassingen is beschikbaar in 4.000K en 6.500K en biedt verschillende lichtstromen en twee uitstralingshoeken (70° en 110°) voor montagehoogten van 6 tot 14 m. Dankzij de IP65-classificatie is de High Bay speciaal beschermd tegen stof en water en daardoor geschikt voor vele verschillende toepassingen in industriële omgevingen. LEDVANCE biedt een garantie van 5 jaar.

Afbeeldingen Downloads

LEDVANCE High Bay Gen 4