Slim en multi-functioneel: LEDVANCE DAMP PROOF GEN 2 SENSOR

Het gloednieuwe vochtbestendige sensorarmatuur van LEDVANCE is uitgerust met een instelbare hoogfrequente sensor voor daglicht- en bewegingsdetectie. Damp Proof Gen2 Sensor heeft bovendien een hoge efficiëntie tot 139 lm/W en is daardoor bij uitstek geschikt voor toepassingen waar een sterke lichtstroom vereist is. Dankzij de Master-Slave en Master-Master functionaliteit is installatie van meerdere sensorgeschakelde armaturen mogelijk.

LEDVANCE Damp Proof Gen 2 Sensor

Het armatuur wordt geleverd inclusief montagebeugels, antidiefstalbeveiliging, driehoek, 2 kabelwartels en 2 kunststof kabeldoorvoeren. Damp Proof Sensor wordt verder gekenmerkt door een beschermingsgraad IP65, een eenvoudige installatie zonder gereedschap, 3 verschillende wattages (32W, 46W, 58W), lage flikkering <10% en ENEC-keurmerk.

Dankzij de in de armatuurafdekking geïntegreerde LED module is er geen ESD-risico. Ideaal voor toepassingen in parkeergarages, industriële- en opslagfaciliteiten en werkplaatsen onder andere. LEDVANCE Damp Proof Sensor heeft een levensduur van 70.000 uur (L70@ 25°C) en wordt geleverd met een garantie van vijf jaar.

Afbeeldingen Downloads

LEDVANCE Damp Proof Gen 2 Sensor